Filosoofia
1940
Noor Ewald Hermes sai hiljuti isaks. Nagu paljud lapsed, ka tema noor poeg kannatas kõhugaaside all. Kuna Ewald Hermes oli apteeker, siis ta teadis paljude maitsetaimede raviomadusi. Ta valmistas oma väiksele lapsele (saksa keeles - "Bübchen") rahustava toimega teesegu, mille koostises oli fenkol, aniis, koriander, köömned ja lagrits. Ja valmistatud tee aitas! Ja sellepärast hakkas Ewald Hermes pakkuma seda teed oma kohalikust apteegist. Selle tulemusena üha rohkrm ja rohkem emad soovisid osta Bübchen taimeteed.
1947
Pärast sõda Ewald Hermes taaskäivitas oma rahustava teed tootmise. Lisaks sellele ta müüs apteekides oma väljatöödatud tooteid beebide hoolitsemiseks. Ta nimetas oma firma "Bübchen Werk Ewald Hermes GmbH" – ja seda nime kannab firma tänase päevani.
1967
Nõudlus firma Bübchen toodetele kasvas pidevalt ja seoses sellega olemasolevatest tootmispinndadest Deleke-s ei piisanud. Ettevõte kolis uude tootmise-büroohoonesse Soest-i linna. Kahjuks firma asutaja Ewald Hermes seda enam ei näinud - ta sai surma autoõnnetuses 46. aasta vanuses. Perefirma etteotsa asus tema abikaasa, kes oluliselt laiendas lastehooldus toodete tootmise programmi.
1983
Arengu jätkub. Alates 1983. Bübcheni omanik on "Nestle Deutschland AG". Bübchen jääb ustavaks oma toodetele ja jätkuvalt toodab ainult neid tooteid, millised sobivad kõige paremini lapse tundlikule nahale.
1999
1999 aasta novembris alustati Bübchen Kids Šampoon ja Dušigeel Aprikoos tootmist. Sellega algas uue Bübcheni tootesarja tootmine lastele alates 3. eluaastast. Värske puuvilja aroom muudab pesemise tõeliseks naudinguks. Samuti võivad vanemad olla kindlad, et toodete sari lastele alates 3 aastast sisaldab looduslikke komponente ja need hoolitsevad nende laste nahka ja juukseid õrnalt ning turvaliselt.
2001
Umbes 40 miljonit pakki tooteid aastas lahkub ettevõtte seinte vahelt. Tootevalik hõlmab tooteid, mida müüakse nii Saksamaa turul kui ka tooteid mida müüakse eksporditurgudel. Isegi sellistes kaugetes riikides nagu Hiina, Korea ja Vietnam paljud emad on kiitnud heaks Bübcheni tooted. Taiwanis kasvab meie toodete nõudlus juba üle 20 aasta.
2004
Alates oktoobrist 2004a. Bübcheni tooted said uue ilme. Muudeti logo ja kõikide toodete pakendi kujundus. Nüüd, nii nagu ennegi, tunneb kõik Bübcheni tooted ära juba esmapilgust.
2005
Mitte ainult imikute tundliku nahk vajab erilist hooldust, kasutades looduslikke komponente. Ka raseduse ajal rasedate nahk kannatab täiendavat stressi. Alates 2005a. toodab Bübchen uut sarja, mis on spetsiaalselt mõeldud rasedate ja imetavate emade nahale. Kibuvitsa õli ja muud väärtuslikud looduslikud toimeained toetavad loomulikku naha elastsust ja kaitsevad seda kuivamise eest.
2006
Kuna Bübcheni tooted on meeltmööda mitte ainult poistele, kuid ka tüdrukutele, siis alates novembrist 2006 käivitab firma uue tootesarja tüdrukutele - "Printsess Rosalea" mis on võluva pojengi aroomiga.
2010
Bübchen on välja töötanud uue kompleksi aktiivsete komponentidega – “Bübchen Aktiivne Nahakaitse”, mis oluliselt suurendab naha kaitsefunktsiooni. See on aktiivsete komponentide kooslus, mis toetab naha lipiidikihti, niisutab ja samas toimib põletikku ennetavalt. Tulemuseks on märgatavalt paranenud looduslik kaitsekiht.
2011
Bübchen tähistab oma 50. aastapäeva! Miljonid beebid hakkasid maailma tunnistama Bübcheni toodete abil!
|